Δευτέρα 5 Νοεμβρίου 2007

Artes Escenicas en l Arco de Mediterraneo

Την λένε Εσπεράντσα και ειναι πρόεδρος της MurciaEscena, Asociacion de Empresas Productoras de Artes Escenicas de la Region de Murcia (Espana)http://www.murciaaescena.es/ (Ενωση Επιχειρήσεων Παραγωγής Σκηνικών Τεχνών της Περιφέρειας Murcia Ισπανία) που οργανωνει αυτη την εβδομαδα τις VI JORNADAS DE ARTES ESCENICAS DE LA REGION DE MURCIA (VI Συνάντηση Σκηνικών Τεχνών της Περιοχής Murcia), με την ονομασία γιαυτή την έκδοση LAS ARTES ESCENICAS EN EL ARCO DE MEDITERRÁNEO (Οι σκηνικές τέχνες στη Μεσόγειο).Η Συνάντηση, πραγματοποιείται από 5 έως 9 Νοεμβρίου 2007 στη Murcia και συμμετεχουν προσωπικότητες από τον χώρο των Σκηνικών Τεχνών τόσο από τον εθνικό όσο και από τον διεθνή χώρο, για να μας μεταφέρουν τις εμπειρίες τους και τη γνώση τους από τον χώρο εργασίας τους. Εγω μιλαω εκει..μετα απο προταση του Γιαννη Καραχισαριδη τον οποιο και ευχαριστω...στις 6 Νοεμβρίου, με θέμα «Η Δημιουργία στον Χώρο της Μεσογείου». Εχω καιρο να παω στην Ισπανια και με αφορμη αυτη τη συμμετοχη χρειαστηκε να ανατρεξω σε παλιότερες δουλειές μου στο θέατρο και να θυμηθω τοτε που ειχαμε κεφια και καναμε το ΣουρεαλΕρως και δοκιμαζαμε την εμπνευση και τη δημιουργια περα απο τα αφηγηματικα στεγανα .Χαμενη σε αλλη δραστηριοτητα εδω και χρονια εχω απομακρυνθει γαι το θεατρο.Χθες βραδυ στη Ροδο συζητουσα παλι με τον Γιωργο μια ιδεα που ειχαμε περσυ για να στησουμε ενα θεατρικο της Ντυρας σε ενα θερετρο.Ισως ειναι ευκαιρία.Περισσότερα απο την Ισπανια...Σημερα το πρωι εκανα μπάνιο στη φιλοξενη θαλασσα στη Ροδου...υπεροχα.Ποτισα τα δακρυα μου στη θαλασσα οπως ειπα στον Ικαρο και ησαν καμποσα απο χτες το βραδυ που μοιραστηκα το Κρατησε Με με τους φιλους εδω στη Ροδο και οπως λεμε και στη ταινια your tears will find their way to the sea They are so many now I will offer her your my tears i hope she will accept me ...

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Your tears are a blessing/ not just an idiot's salad dressing/
Your smile is a living dream/ Your fingers are my favourite football team/ For I am Your "il" & You are my everlasting "i^le"

Roadartist είπε...

θα πας Ισπανία? Γαμώ την αφραγκιά μου!!! Δεν μπορώ να πάω πουθενά!! Δεν έχω μία ....... :(

5 pink flowers είπε...

eimai Ispania gamo tin trella mou apo sygyria trelli pira tin prosklisi enos filou pou den borese na erthei..min anisyxies me ton kairo erxontai oles oi efkairies!!! sto piato arkei na min papsei sna kinigas

Roadartist είπε...

δεν έχω πάψει να κυνηγώ.. Αντιθέτως νομίζω οτι με έχει φάει το πολύ κηνυγητό..
Λένε οτι άν το πολυκηνυγάς δεν σου κάθεται.. Μάλλον εκεί ανήκω..
Μερικές φορές πιστεύω οτι λίγοι τρέχουν και το κηνυγούν όσο εγώ. Αλλά ΔΕΝ μου κάθεται.
ΙΣΩΣ να έρθει.
Αχ........κάνε βόλτες και για μένα. Εχω πολλά όνειρα. Μακάρι να τα ζήσω μελλοντικά έστω :)
Να περάσεις τέλεια, να ρουφήξεις κάθε στιγμή απο την πόλη!!!

5 pink flowers είπε...

se ligo tah anevaso eikonitses na moirastoume efxaristo..min anysixeis kai egop kinigao aneleita kati kathetai sto telos pistepse me!