Σάββατο 31 Ιανουαρίου 2009

Ναι.το Δεμένο Σπίτι

Το βιντεο που εφτιαξα για την εκθεση της Ελλης Γριβα με οδηγο το εξαιρετικο κειμενο του Μεγακλη Ρογακου και την υποβλητικη μουσικη του Γιαν Σιμπελιους απο τη Πρωτη Συμφωνια Ευχαριστώ τον Αλέξανδρο Αδαμόπουλο για την υπόδειξη της συναισθηματικής δύναμης αυτής της μουσικής

ΝΑΙ Το καταφατικό Ναι είναι πολύ σημαντικό στην ζωή μου. Το Ναι είναι η μεγάλη κατάφασή μου στην ζωή – η ύπαρξη, η αγάπη και ο έρωτας – το είμαι, θέλω και μπορώ. Φωνάζω το Ναι με απλόχερη γενναιοδωρία.
Το Ναι με κεφαλαίο αρχικό γράμμα είναι σίγουρο και απόλυτο.
Αν στην διάρκεια της ζωής μου καταφέρω να κοινωνήσω το Ναι, τότε θα καταλύσω τον θάνατο. Αποδέχομαι ότι το Ναι είναι τόσο καθολικό που περιλαμβάνει στους κόλπους του και το Όχι. Παρότι το Ναι είναι υπόσχεση, στην πορεία μπορεί να φανεί άκυρη. Σε αυτές τις επικίνδυνες περιπτώσεις δοκιμάζεται η δύναμη της θέλησης αλλά και της αντοχής μου.
Στην αληθινή του εκδοχή το Ναι γίνεται ύβρις που δοκιμάζεται από τον Θεό, ενώ στην υπερβολή του είναι προβλεπόμενο σε βαθμό μη αγωνίας. Έχω μόνον Εγώ την δυνατότητα ν’ αλλάξω ή να διακόψω την πορεία προς την ολοκλήρωση της Επιθυμίας μου. Δίνω τον Λόγο μου να μείνω απόλυτα πιστός στο Ναι. Έχω αποφασίσει ότι Ναι.Εφόσον το Ναι υπόσχεται επιτέλους έναν παραδεισένιο κήπο, προτίθεμαι ν’ ανεχτώ οποιαδήποτε προϋποθετικά μαρτύρια.Παραδέχομαι ότι την Ζωή συνοδεύει ο Θάνατος. Ίσως τέτοια πρόδηλη αντίφαση προμηνύει πως ό,τι αγαπώ κινδυνεύει να το αφανίσω και ό,τι με αγαπά κινδυνεύει να με αφανίσει. Είναι τόσο προφυλακτικό καταφύγιο όσο κι εύθραυστο ερείπιο.
Δημιουργώ από μία βαθιά ανάγκη να ξαναβρώ την χαμένη μου αθωότητα. Κυνηγώ τ’ όνειρο που θα με κάνει να νιώσω πλήρης. Η Επιθυμία είναι αυτό που με ωθεί ν’ αναζητώ ό,τι μου λείπει. Με συγκινεί αυτό που εισπράττω από την έλλειψη. Μαθαίνω ότι για βρω αυτό που μου λείπει θα πρέπει να γίνω ένα με τον Άλλο – με δεσμό αίματος. Για να γίνει αυτό, πρέπει και οι δύο μας ταυτόχρονα να επιτρέψουμε να ματώσουμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: